mabelle-logo

Műtét típusok

orrmellekureg-mutet

Orrmelléküreg műtét (FESS műtét)

Az orrmelléküreg műtét az orrmelléküreg krónikus gyulladásának hatékony kezelésére kínál megoldást. Főként olyan esetekben, amikor a gyógyszeres kezelés nem hozza meg a kívánt eredményt.
A FESS műtét célja helyreállítani az orrlégzést, illetve felszabadítani és kitisztítani a melléküregeket. Ezáltal nemcsak enyhítve, hanem hosszú távon is megszüntetve a kellemetlen tüneteket.

fultomirigy-mutet

Fültőmirigy (parotis) műtét

A fültőmirigy műtét több célt is szolgálhat. Rendszeresen előforduló fültőmirigy-gyulladásoknál például segíthet meggátolni a további gyulladások kialakulását.
Hosszabb távon is megelőzve ezzel a probléma fokozódását, javítva egyúttal a komfortérzetet.

orrkagylo-kisebbito-mutet

Orrkagyló kisebbítő műtét

Orrkagyló kisebbítő műtétre jellemzően akkor lehet szükség, amikor az alsó orrkagyló kóros megnagyobbodása akadályozza a szabad orrlégzést.
Különösen javasolt a műtéti beavatkozás, ha a gyógyszeres kezelés nem vezet eredményre.

orrsoveny-mutet

Orrsövény műtét

Orrsövény műtétre akkor van szükség, amikor az egyébként a leggyakoribb felnőttkori orrlégzési akadálynak számító orrsövényferdülés panaszokat vált ki. Fontos tudni, hogy szinte nincs is olyan ember, akinek az orrsövénye teljesen középen helyezkedne el.

pajzsmirigy-mutet

Pajzsmirigy műtét

A pajzsmirigy műtét célja a pajzsmirigy rendellenességeinek eredményes kezelése. Ilyen rendellenesség lehet a pajzsmirigyen megjelenő csomó vagy duzzanat.
De a pajzsmirigy jóindulatú megnagyobbodása, illetve a daganatos megbetegedés szintén indokolhatja a műtéti beavatkozást.

Gyors megoldást kínálunk panaszaira. Kérjen időpontot még ma!